- App MoBT: descarga a app en Google Play ou App Store e crea conta en MoBT accedendo desde as pantallas de presentación da aplicación. Tamén poderás crear a conta de usuario a través da sección: A miña conta > Inicia sesión ou rexístrache > Crear conta.
Se tes dúbidas, podes seguir as instrucións proporcionadas no seguinte vídeo para rexistrarche en MoBT.
Podemos utilizar a mesma conta de usuario en varios dispositivos simultaneamente aínda que non será posible se accedemos, á vez, á sección Código QR para realizar unha viaxe, engadir saldo ou ver o historial de viaxes, xa que unicamente é posible accedendo desde un dispositivo. Se se accede á sección de Código QR, desde varios dispositivos, a aplicación mostrará a seguinte mensaxe: "Tes unha sesión aberta noutro dispositivo. Por motivos de seguridade para unha conta de usuario só se permiten 3 cambios de dispositivo".
Se a túa conta está bloqueada escribe a soporte desde a seguinte ligazón.
Ten en conta que cada vez que accedes á sección de código QR, considérase un cambio de dispositivo, mesmo se accedes co mesmo móbil varias veces. Só permítense tres cambios de dispositivo, se se supera ese límite, a conta pode quedar bloqueada por seguridade.
- App MoBT: accede á sección: A miña conta > Iniciar sesión > Esqueciches o teu contrasinal?. Deberás introducir o teu correo electrónico para que o sistema envíeche un correo automático cunha ligazón de recuperación de contrasinal. Se non recibes o correo, lembra buscalo na cartafol spam da túa caixa de correos de correo.
Se tes dúbidas, podes seguir as instrucións proporcionadas no seguinte vídeo sobre como usar MoBT.
- App MoBT: desde a sección Código QR selecciona sobre o botón Engadir saldo.
Se tes dúbidas, podes seguir as instrucións proporcionadas no seguinte vídeo sobre como usar MoBT.
A carga automática é unha opción que che permite recargar saldo automaticamente no teu moedeiro se o teu saldo baixa de certo límite, cun importe que ti configures.
Accedendo á app MoBT, desde a sección Código QR, poderás seleccionar Carga automática, opción que estará desactivada por defecto para todos os usuarios. Deberás seleccionar:
- O importe límite para recárgaa automática: elixir calquera cantidade entre 0,50€ e 20€.
- A cantidade para cargar: elixir entre as opcións que achega a aplicación, cantidade que non poderá ser inferior ao saldo mínimo informado. Por exemplo, se indicaches como límite 10€ non poderás seleccionar como cantidade a cargar 5€ ou 1€.
- Seleccionar o botón Configurar carga automática.
- Finalizar o pago engadindo a tarxeta de crédito/débito coa que queres realizar o pago e recargar.
Unha vez activada, a app realizará unha recarga automática polo importe que definises, utilizando o método de pago que seleccionases previamente. Para que esta función poida executarse, é necesario que gardes unha tarxeta bancaria como método de pago. Podes gardar a túa tarxeta para que se utilice en futuras recargas, e debes saber que:
- A túa tarxeta se garda de forma segura e encriptada.
- Non almacenamos os datos completos nos nosos servidores, só a través dun provedor certificado e seguro.
- Podes ou eliminar o método de pago gardado cando queiras desde a opción Carga automática > Eliminar carga automática > Eliminar.
Isto permíteche manter o teu saldo sempre dispoñible sen ter que preocuparche por recargar manualmente.
Se tes dúbidas, podes seguir as instrucións proporcionadas no seguinte vídeo sobre como usar MoBT.
- App MoBT: desde a sección Código QR, visualizarás o saldo dispoñible do teu moedeiro, podendo ver todos os movementos da túa conta pulsando sobre a propia sección Saldo dispoñible.
Para realizar o pago dunha viaxe no autobús a través do código QR da App, deberás:
- Acceder á sección Código QR da APP.
- Xera código QR, unicamente a primeira vez que uses este método de pago no autobús ou se realizaches un cambio de dispositivo.
- Acceder á sección Código QR > consulta o código QR para escanearlo.
- Escanear o código QR na máquina de validación do autobús
O importe que se teña que abonar da viaxe descontarase automaticamente do teu moedeiro.
Se tes dúbidas, podes seguir as instrucións proporcionadas no seguinte vídeo sobre como usar MoBT.
Si, podes pagar ata 3 billetes co teu moedeiro no mesmo viaxe. No caso de que o teu NIF/NIE teña asignado descontos activos, o primeiro billete emitido incluirá o teu desconto e os outros dous cobraranse coa tarifa normal sen desconto.
- Para que a lectura sexa óptima tenta colocar a pantalla do teu móbil centrada fronte ao lector do autobús a uns 20 cm e non o movas durante polo menos 3 segundos ou ata que se escoites un asubío.
- Se xeraches o código QR mentres estabas na cola do autobús asegúrache de que a pantalla do teu móbil non este bloqueada.
- Ten en conta que o código QR refréscase cada 3 segundos. Se a lectura da validadora do autobús coincide durante o refresco pode fallar polo que terás que volver achegar o código QR ao lector.
- Se o problema persiste pide axuda ao condutor/a para situar correctamente o móbil.
- APP MoBT: accedendo á sección A miña conta > Centro de axuda
Por favor, indica a máxima información posible sobre a túa viaxe para que poidan revisar o teu caso en detalle.
- App MoBT: desde a sección Código QR, poderás pulsar sobre a sección onde visualizas o saldo dispoñible do teu moedeiro para ver o detalle de cada movemento da conta e o detalle das túas viaxes pagas.
Si, o código QR funciona sen conexión a internet e sen datos móbiles, sempre e cando iniciases sesión previamente na app tendo conexión e a sesión siga activa. É dicir, se estás logada antes de quedarche sen datos móbiles, podes seguir utilizando o teu QR, pero non poderás ver o teu saldo, nin o teu historial de transaccións.
Para que se apliquen os teus descontos á hora de viaxar en autobús, é necesario que, unha vez finalizado o teu rexistro en MoBT, póñasche en contacto co servizo de soporte no correo: cau-mobt [at] xunta.gal ou a través do formulario de soporte indicando os descontos aos que teñas dereito.
Unha vez asignados os descontos á túa conta MoBT, recibirás un correo de confirmación do equipo de soporte. A partir deste intre, aplicaránseche automaticamente os descontos que che correspondan á hora de pagar os teus billetes.
Si. Actualmente, ao utilizar o código QR vinculado á túa conta MoBT, aplicaráseche un desconto global, para calquera viaxeiro, de polo menos o 40% sobre o prezo en efectivo, ao usar MoBT como medio de pago. Se ademais, dispós dun desconto personalizado e solicitaches que se asocie á túa conta MoBT (menor de 21 anos, maior de 65 anos, familia numerosa etc.)/ etc.) estes tamén se aplicarán automaticamente ao abonar o teu billete.